تبریک! آخرین چهارشنبه سال1392

گلهای کلاس پنجم من

کلاس پنجم دبستان دخترانه ی معینی بوشهر

تبریک! آخرین چهارشنبه سال1392

آتش روشن کردم و عهد کردم تا خاموش شدنش دعایت کنم.میدانم به آنچه میخواهی میرسی چراکه من هر بار یک هیزم اضافه میکنم!4شنبه سوریتان مبارک.



نظرات شما عزیزان:

مهسافريدوني
ساعت22:52---8 بهمن 1393
خانم عكسي كه گرفتيدقشنگه

ىاسمن پوربهى
ساعت22:58---8 مرداد 1393
سلام خانم ىزدانى من دلم براتون تنگ شده من ششم در شاهد بودم و امسال هفتم هم در شاهد قبول شدم امىدوارم دوباره شما را ببىنم
پاسخ:b salamati


پرنیان
ساعت12:37---27 اسفند 1392
سلام خانم یزدانی وبلاگتون خیلی قشنگه چهارشنبه سوریه شما هم مبارک
پاسخ:خواهش میکنم گلم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 27 اسفند 1392برچسب:,

] [ 12:18 ] [ آموزگار ]

[ ]